joi, 3 septembrie 2015

Proprietate deosebita in Baicoi

Vila deosebita in Baicoi
Ieri am avut o solicitare pentru cumpararea unei proprietati, o casa, in Baicoi. In vremurile de azi sunt putini clienti care vin in agentie cu bugete de peste 200.000 euro, asa ca m-am pus imediat pe cautat in baza de date si printre alte oferte disponibile, in functie de criteriile si particularitatile pe care mi le-a comunicat clienta mea, am gasit o proprietate deosebita pe care vreau s-o vedeti si voi, pentru ca merita, chiar daca pretul depaseste cu mult bugetul unora dintre noi.

Imi face placere sa comunic cu oamenii si sa admir ceea ce au realizat, iar pe langa munca de agent am si bonus de delectare. Inca nu am vazut personal aceasta casa (fiind listata de Simona, o mai veche colaboratoare) dar, din imagini, cred ca merita sa fac un drum pana la Baicoi sa o vad.

Daca este cineva interesat aveti mai multe informatii mai jos si in cazul in care v-am convins, putem organiza o intalnire pentru vizionare, asta presupune sa va rezervati o ora din timpul liber si...cine stie, poate va alegeti cu o investitie valoroasa!

                                     Pentru mai multe detalii accesati link-ul: http://forceimob.ro/anunt.php?id=737

                                                         Fa alegeri potrivite si lucreaza cu profesionisti!

                                                            Intelege si priveste lumea altfel!   


















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu