duminică, 23 august 2015

Bilant imobiliar

Force Imob-5 ani de imobiliare
Dupa o saptamana ploioasa, iata o zi cu soare!

Si mascota noastra se bucura, ne-a pregatit chiar o surpriza dulceeeeeee pentru ca astazi implinim 5 ani! Usor, usor, am crescut! Cand privesc inapoi stiu ca a meritat tot efortul de a parcurge acest labirint al imobiliarelor. Spun labirint pentru ca, desi pare simplu, este un drum anevoios.


Partea buna a fost ca zilnic am cunoscut persoane noi de la care am avut de invatat cate ceva. Nu stiu altii cum sunt, dar pentru mine a contat fiecare pas pe care l-am facut in acest domeniu. Ma fascineaza povestile oamenilor si imi place ceea ce fac pentru ei. Rasplata financiara vine ca o compensatie a acestui fapt si cel mai important lucru este ca, in tot acest timp, am simtit si m-am bucurat ca am contribuit la schimbari in bine in viata clientilor mei.


In decursul anilor am intalnit un numar foarte mare de clienti, unii draguti si amabili, intelegatori, cooperanti, glumeti; altii meticulosi si foarte pretentiosi; unii chiar suspiciosi; destui nehotarati. Doar anumiti au fost sinceri si mi-au spus ca nu sunt de acord cu activitatea noastra, ca se poate si fara noi in piata imobiliara. 
Inteleg si respect decizia celor care, din diverse motive si mentalitati, nu apeleaza la serviciile unei agentii imobiliare. Este alegerea fiecaruia. 

Desi criza a facut ca numarul de agentii sa se reduca substantial de cativa ani incoace, e de vazut si partea plina a paharului: aceste servicii nu au cum sa dispara atata vreme cat sunt de calitate si clientii le solicita. Schimbarea de atitudine va veni odata cu o legislatie care sa reglementeze aceasta meserie.

Vreau sa multumesc tuturor clientilor nostri si sa le transmit ca suntem ceea ce suntem datorita colaborarii pe care am avut-o cu ei, ca nimic nu se face peste noapte, totul este rodul unui un proces experiential de lunga durata. Important este sa-ti placa ceea ce faci, sa fii deschis sa inveti, sa te respecti pe tine si pe ceilalti, astfel incat beneficiile pe care le au acestia de pe urma muncii tale sa-i determine sa-ti rasplateasca eforturile. Oamenii sunt diferiti! In timp am invatat sa lucram cu fiecare.

Personal imi doresc sa devin cu fiecare zi cel mai bun om care pot deveni, astfel incat sa am cat mai multi clienti multumiti. Doar in acest fel pot contribui la o schimbare in bine in acest domeniu. Schimbarea incepe cu fiecare dintre noi!


                                              Fa alegeri potrivite si lucreaza cu profesionisti!


                                                        Intelege si priveste lumea altfel!





2 comentarii: